Yolcular

Gülen turizm telefonlar

Yolcu ve Hakları


Satış ofislerimizden otobüs bileti alabirsiniz veya rezarvasyon işlemi yaptırabilir;ayrıca GülenCard tedarik edebilirsiniz.Cagrı Merkezimizi 0850 532 00 66 arayarak bilet temini veya rezervasyon işlemlerini yaptırabilirsiniz

Gülen Turizm Neden Tercih Edilmeli dir ?

Her zaman en iyi, en kaliteli hizmeti en uygun şartlarla yolcularımızla sağlamakla beraber sektörde farklılıklar yaratarak işbirliği
yapmış olduğumuz teknoloji firmalara uzun vadeli ve güvenli hizmeti vermektir.

Gülen Turizm,yolcularına değer veren ve onların menmuniyeti için gerekli herşey yerine getiren ender firmalardan biridir.Bütün araclarına tam periyodik bakımı yaptıran,deneyimli ve egitimli personeller ile çalışan,sunmuş olduğu bütün ikramları kontrol altında tutan ve hijyenik olmasına dikkat eden ve son model günü arcalarını filosuna katan bir firmadır.

Gülen Turizm ile Nasıl iletişim Saglanır ?

Cagri merkezimiz 7/24 Saat 0850 532 00 66 bu numara ile hertürlü istek ve dilekleriniz için hizmetinizdedir ve aynı zamanda wwww.gulenturizm.com.tr web sitemizden hertürlü hizmetlerden yaralanabilirsiz

Yolcu Hakları Nelerdir ?

%40 ve üzeri engeli durumu bulunan yolcularımıza kanun geregi bilet bedeli üzerinden %30 indirim uygulanır. Engelli yolcularımız bilet satış ofisimizdeki personellerimize engelli durumunu gösteren belge veya kimliklerini ibraz etmek gerekmektedir. Engelli bilet indirimi yalnız bilet satış ofislerimizden temin edilebilmektedir.

6-12 yaş arası çocuk yolcularımıza kanun geregi biletlerine %30 indirim düzenlenir. İndirimli bilet talep eden yolcularımızın çocugun kendisine ait oldugunu gösteren kimliklerini satış ofisindeki personellerimize ibraz etmak zorundalardır.

Bilet Iptali ve degişikliği ile ilgili Karayollarının Taşıma Kanunu 38/9 maddesi geregi,otobus hareket saatinin 24 saat öncesine kadar yapılacak müraacatlarda bilet ücretinin tamamını iade etmek,otobus hareket saatinden 12 saat öncesine kadar yapılacak yapılacak müracaatlarda ise 6 ay gecerli acık bilet düzenlemek zorundadır

Yasalar çerçevesinde; bagajlarda kıymetli evrak, kıymetli eşya (para, altın, döviz, mücevher, elektronik eşya vs.) taşınması firma sorumluluğunda değildir. Bu nevi eşyaların müşteri tarafından bagajda taşınması konusunda firmaya yazılı talep halinde; (firma bu nevi eşyaları taşıyıp taşımama konusunda insiyatif sahibidir) ancak firma tarafından verilecek yazı ile olabilir.

Yazılı tutanak olmayan taşımalarda talep reddedilmiş sayılır. Tutanaklandırılmamış bagajların kaybı halinde en fazla bilet tutarının iki misli ücret ödenir.

Bagajınızı teslim ederken ve teslim alırken mutlaka bagaj kuponu alınız ve gerektiğinde ibraz ediniz
Bagaj kuponunda koltuk numaranızın doğru yazıldığını mutlaka kontrol ediniz. Her parça bagaj için ayrı kupon almalısınız.

Bagaj kuponu olmayan bagajların sorumluluğu yolcumuza aittir.

Bagajda değer beyanı yapılmamış kıymetli eşya (elektronik cihaz, mücevher vb) evrak hasar ve ziyan sorumluluğu yolcumuza aittir.

Beyansız bagajlarınızın kaybolması durumunda firma sorumluluğumuz bilet fiyatının bir katı ile sınırlıdır
Her bir koltuğun bagaj limiti 30 kg ile sınırlıdır. 30 kg üzeri bagajlarınız ek ücrete tabidir.